Základná cena bez viazanosti
|
20 € / mesiac |
39 € / mesiac |
79 € / mesiac |
140 € / mesiac |
Akciová cena pri ročnej platbe
|
200 € / rok |
390 € / rok |
790 € / rok |
1 200 € / rok |
Grafický dizajn
|
M |
L |
XL |
XXL |
Responzívny grafický dizajn
|
|
|
|
|
Responzívny grafický dizajn
Váš e-shop sa prispôsobí rozlíšeniu zariadenia, z ktorého používateľ prichádza, čím pre neho zabezpečíte oveľa väčší komfort. V súčasnej dobe je responzívnosť nutná, nakoľko Google uprednostňuje responzívne weby a veľká časť Vašej návštevnosti bude prichádzať z mobilov.
Naše šablóny sú navrhnuté s dôrazom na jednoduchú orientáciu návštevníka a rýchle vytvorenie objednávky. Všetky verzie šablón obsahujú zväčšené tlačidlá navádzajúce k dokončeniu nákupu, prehľadné menu či detail produktu.
|
Šablóny
|
|
|
|
|
Šablóny

Klientom ponúkame možnosť výberu šablóny, v ktorej si stačí jednoducho zmeniť logo a začať ju využívať bezplatne, v rámci mesačného poplatku.
Ak potrebujete šablónu prispôsobiť pre Váš sortiment či vytvoriť logo, máme pre Vás jeden z našich dvoch grafických balíkov.
|
Grafické balíky pre prispôsobenie šablóny
|
|
|
|
|
Grafické balíky pre prispôsobenie šablóny

|
Ikony pre kategórie
|
|
|
|
|
Ikony pre kategórie
Ak chcete na niektoré z kategórií špeciálne upozorniť, viete im nahrať obrázok, ktorý sa zobrazí buď na hlavnej stránke, alebo po otvorení nadradenej kategórie. Okrem toho máte možnosť pridávať malé ikonky zobrazujúce sa v hornom alebo ľavom menu. Tieto prispejú nie len ku štýlovosti dizajnu, ale aj k prehľadnosti a intuitívnosti.

|
Vysúvacie horné menu s obrázkami
|
|
|
|
|
Vysúvacie horné menu s obrázkami
Ak Váš eshop obsahuje množstvo kategórií, určite oceníte vysúvacie horné menu s obrázkami. Používateľ sa tak jednoducho dostane až do 3. úrovne, kde už zväčša nájde produkt, ktorý hľadá.

|
Objednávky
|
M |
L |
XL |
XXL |
Správa objednávok formou statusov
|
|
|
|
|
Správa objednávok formou statusov
Statusy slúžia na sledovanie stavu objednávky či už Vami alebo zákazníkom. Každému z nich môžete určiť, či sa má po jeho nastavení zákazníkovi odoslať automatická správa so zadaným textom formou e-mailu alebo SMS. Určite oceníte aj drobnosť v podobe ich farebného odlíšenia, čo veľmi zvyšuje prehľadnosť. Dokážu toho však oveľa viac, napr. vrátiť produkty späť na sklad po zrušení objednávky. Sú, samozrejme, obsiahnuté aj v bohatých možnostiach filtrovania, vďaka čomu si dokážete jednoducho zobraziť napr. nové/nespracované objednávky.
|
Export štítkov pre kuriérov GLS, DPD, UPS, Toptrans, Geis, Slovenskú poštu a ďalších (s našim systémom už nič nevypisujete ručne)
|
|
|
|
|
Export štítkov pre kuriérov GLS, DPD, UPS, Toptrans, Geis, Slovenskú poštu a ďalších (s našim systémom už nič nevypisujete ručne)
Náš systém má v sebe exporty pre Slovenskú poštu a všetky slovenské kuriérske služby. Vybrané objednávky tak jediným poklepaním myši vyexportujete do súboru, ktorý nahráte na stránke prepravcu, prípadne odošlete priamo cez integrované API.
|
Základný filter objednávok
|
|
|
|
|
Základný filter objednávok
Vďaka filtru získate prehľad o objednávkach. Viete v nich vyhľadávať na základe čísla, mena, telefónu či firmy.
|
Hromadné vystavovanie, tlačenie a odosielanie faktúr
|
|
|
|
|
Hromadné vystavovanie, tlačenie a odosielanie faktúr
Vystaviť objednávky nikdy nebolo jednoduchšie. Proces je v systéme navrhnutý tak, že na pár poklepaní myšou potrebné dokumenty hromadne vystavíte, odošlete zákazníkom emailom, vytlačíte a vygenerujete exporty pre kuriérske spoločnosti.
|
Nastaviteľný XML export objednávok
|
|
|
|
|
Nastaviteľný XML export objednávok
Pomocou tohoto modulu viete exportovať všetky dáta objednávok vo formáte XML, ktorý sa dá následne spracovať v externom systéme. Export je konfigurovateľný priamo z administrácie eshopu.
|
Fakturačný systém - predfaktúra pri platbe prevodom, faktúra, dodací list, príjmový pokladničný doklad
|
|
|
|
|
Fakturačný systém eshopu - predfaktúra pri platbe prevodom, faktúra, dodací list, príjmový pokladničný doklad
Systém môže zákazníkovi automaticky vystaviť a poslať predfakrúru (typicky sa to používa pri platbe prevodom). To, či sa odoslala si jednoducho skontrolujete v detaile objednávky.
Veľkým pomocníkom je aj hromadné vystavovanie a tlač faktúr, ktorým sú priradené čísla v nastavenom tvare. Nechýba ani možnosť tlače dodacieho listu či príjmového pokladničného dokladu.
Pre všetky dokumenty dokážete vložiť vlastné prefixy pre spoľahlivé rozlíšenie vystavenia v eshope.
|
XLS export faktúr
|
|
|
|
|
XLS export faktúr
V eshope nájdete aj export objednávok vo formáte XLS. Obsahuje všetky podstatné informácie, ak by Vám však niečo chýbalo, je možné ich rozšíriť v rámci doplnkových programátorských prác.
|
Rozšírený filter objednávok
|
|
|
|
|
Rozšírený filter objednávok
S týmto modulom získate dokonalé možnosti filtrovania objednávok. Okrem toho, čo je obsiahnuté v základnom filtri, tu nájdete aj položky ako dodávateľ, dátum vystavenia (aj v intervale od - do), číslo faktúry (aj v intervale od - do), typ dopravy / platby, IP adresa a ďalšie.
Ak by ste chceli o zákazníkoch vedieť ešte viac (ich vek, pohľavie, vzdelanie), tieto informácie Vám budú dostupné v Google Analytics.
|
Vlastné faktúry
|
|
|
|
|
Vlastné faktúry
V prípade, že chcete cez eshop vystavovať faktúry aj za inú Vašu podnikateľskú činnosť, máte túto možnosť cez vlastné položky.
Jednoducho vytvoríte novú objednávku, pridáte požadované položky a v zápätí to celé premeníte na faktúru.
|
Kontaktovanie zákazníka priamo z detailu objednávky
|
|
|
|
|
Kontaktovanie zákazníka priamo z detailu objednávky
Ak potrebujete zákazníka kontaktovať, nemusíte už zapínať e-mailového klienta. Priamo z detailu objednávky mu pošlete e-mail, ktorý ostane uchovaný aj v histórii.
|
Opravná faktúra (dobropis)
|
|
|
|
|
Opravná faktúra (dobropis)
Pokiaľ nemáte iný účtovný softvér, určite oceníte našu funkciu dobropisu. Vďaka nej vystavíte opravnú faktúru na celú objednávku alebo iba na jej časť a založíte si ju do účtovníctva.
|
Škodové faktúry
|
|
|
|
|
Škodové faktúry
V prípade, že by ste bojovali s neprebratými zásielkami, určite Vám pomôžu škodové faktúry. Vďaka nim si uplatníte nárok napr. na náklady spojené s prepravou.
|
Automatické overovanie platnosti IČ DPH
|
|
|
|
|
Automatické overovanie platnosti IČ DPH
Systém pri vyplnení IČ DPH sám overí v databáze EÚ, či je subjekt platcom DPH a označí správnosť tvrdenia v objednávke.
|
Nespoľahlivý zákazník
|
|
|
|
|
Nespoľahlivý zákazník
Ak Vám zákazník nepreberie nákup alebo sa iným spôsobom ukáže ako nespoľahlivý, stačí tento príznak zaškrtnúť pri danej objednávke. Systém Vás následne pri ďalšom jeho nákupe upozorní a Vy budete môcť buď požadovať platbu vopred, alebo objednávku úplne zrušiť. Vyhodnocujú sa rôzne kritériá, čiže dokážeme takéhoto zákazníka odhaliť, aj keď údaje mierne pozmení.
|
Produkty
|
M |
L |
XL |
XXL |
Merné jednotky a ceny
|
|
|
|
|
Merné jednotky a ceny
Každému produktu možno určiť mernú jednotku. Zväčša je to kus, v prípade topánok pár, v prípade parfumov objem. Systém ponúka všetky potrebné merné jednotky, pokiaľ by Vám ale nejaká chýbala, bezplatne ju doplníme.
|
Vlastná dostupnosť produktu
|
|
|
|
|
Vlastná dostupnosť produktu
Pri produkte máte možnosť určiť vlastnú dodaciu dobu pridanú cez adminitráciu eshopu. Pokiaľ ju neurčíte a využívate aj sklad, nastaví sa podľa jeho stavu.
|
SEO optimlizácia produktu
|
|
|
|
|
SEO optimlizácia produktu
SEO optimalizácia detailu produktu bola pre nás veľmi dôležitá, preto sme ju prepracovali do detailov.
Ponúka čistú URL adresu v tvare: https://vasnazov.sk/nazov-produktu-d123
V zdrojovom kóde uvádzame aj štrukturované údaje, ako je cena či hodnotenie produktu.
V rámci optimalizácie obrázkov nemeníme ich názov, teda viete mať obrázky produktov pomenované kľúčovými slovami. Dá sa im, samozrejme, nastaviť aj tzv. alternatívny text (alt atribút).
Ak chcete na stránke zobrazovať, a teda aj do vyhľadávačov posielať, špecifické názvy, kľúčové slova či popisy, môžete tak urobiť prostredníctvom nastavenia SEO údajov pri každom produkte. V opačnom prípade sa vyplnia štandardné údaje (názov, popis).
|
Varianty produktov
|
|
|
|
|
Varianty produktov
Pokiaľ máte rovnaké produkty, ktoré sa líšia len v detailoch, určite oceníte funkciu varianty.
Aj pri nej sme mysleli na sklad a ak ho využívate, môžete skombinovať až dva parametre (napr. veľkosť a farba) a každej takejto kombinácii určiť vlastný stav na sklade. Ostatných, voliteľných parametrov môžete mať v detaile produktu, samozrejme, ďaleko viac.
|
Súbory / prílohy ku produktu
|
|
|
|
|
Súbory / prílohy ku produktu
Každému produktu viete nahrať prílohy, ako je napr. návod na použitie či technická dokumentácia. Tieto si zákazník môže jednoducho stiahnuť v detaile produktu.
|
Automatický import produktov
|
|
|
|
|
Automatický import produktov
Pokiaľ Váš dodávateľ ponúka export svojich produktov, vieme Vám ho napojiť a automatizovať tak, aby každý deň prebehla aktualizácia tovaru a skladov.
|
Súviasiace produkty
|
|
|
|
|
Súvisiace produkty
Každému produktu viete ručne navoliť, ktorý tovar sa má v jeho detaile zobrazovať ako súvisiaci. Ak to nechcete robiť ručne, stačí si vybrať niektorý z parametrov a takéto produkty sa budú vyberať na základe jeho podobnosti.
|
Skladové hospodárstvo
|
|
|
|
|
Skladové hospodárstvo
Ak sa rozhodnete používať skladovú funkcionalitu nášho systému, dokážete jednoducho konfigurovať vlastnosti, spomedzi ktorých vyberáme napr.:
• Možnosť nákupu aj po vypredaní produktu, • Všeobecná dodacia doba použitá pri tovare, ktorý ju nemá definovanú, • Dodacia doba zobrazovaná po vypredaní položky, • Deaktivovanie produktu po vypredaní, • Zobrazenie aktuálneho stavu na sklade slovom alebo číslom.
|
Hromadné importy a exporty dát
|
|
|
|
|
Hromadné importy a exporty dát
Systém podporuje import aj export produktov vo formátoch XML a XLS.
|
Pomoc s importom dát od technika
|
|
|
|
|
Pomoc s importom dát od technika
Ak potrebujete pomôcť s importom od technika, sme Vám k dispozícii. Častokrát vieme klientovi zjednodušiť prácu a tento proces plne automatizovať.
|
Možnosť pridať video z Youtube
|
|
|
|
|
Možnosť pridať video z Youtube
Video je jedným z najjednoduchších spôsobov, ako zákazníkovi priblížiť fungovanie produktu. Ponúkame Vám preto možnosť jeho vloženia priamo do detailu každej položky.
|
Produkt dňa / týždňa / mesiaca
|
|
|
|
|
Produkt dňa / týždňa / mesiaca
V bočnej lište viete zvoliť produkt dňa, týždňa či mesiaca. Jeho výhodou je, že vynikne medzi ostatnými a určite neujde oku zákazníka.
|
Označenie produktu ako akciový, novinka, výpredaj s možnosťou zadania dátumu platnosti akcie
|
|
|
|
|
Označenie produktu ako akciový, novinka, výpredaj s možnosťou zadania dátumu platnosti akcie
Každému produktu viete pridať visačku ako akcia, novinka atď. Súčasne ich môžete použiť až 5 a dajú sa cez preklady aj rôzne premenovať. Ak sa rozhodnete pre časovo obmedzenú akciu, stačí nastaviť dátum platnosti a automaticky ju pre Vás po skončení vypneme.
|
Otázka pre predajcu
|
|
|
|
|
Otázka pre predajcu
Pomocou formulára v detaile produktu môže používateľ jednoducho poslať otázku, ktorá Vám príde e-mailom spolu s jeho kontaktnými údajmi.
|
Filter výrobcov a značiek
|
|
|
|
|
Filter výrobcov a značiek
Ak využívate ľavý stĺpec e-shopu, máte k dispozícii aj menu podľa výrobcov. Poskytujeme ale aj alternatívu v podobe filtra v katalógu.
V prípade, že výrobcom nahráte logá, viete zapnúť slider pre úvodnú stránku, v ktorom budú rotovať. Po kliknutí na niektoré z nich bude zákazník presmerovaný na zoznam prislúchajúcich produktov.
|
Komentáre k produktom
|
|
|
|
|
Komentáre k produktom
Umožňujú zákazníkovi komentovať produkt a Vám ako administrátorovi na to reagovať. Samozrejme príspevky môžete aj skryť, vymazať či upraviť.
|
Automatické súvisiace produkty
|
|
|
|
|
Automatické súvisiace produkty
Nechce sa Vám nastavovať súvisiace produkty ručne? Nevadí, nastavíme ich pre Vás podľa podobnosti zvoleného parametra automaticky.
|
Hromadné úpravy produktov
|
|
|
|
|
Hromadné úpravy produktov
Ak ste už niekedy mali eshop, určite viete, aké je zložité upravovať produkty po jednom. Aby sme Vám uľahčili prácu v prípade väčších zmien, pripravili sme možnosť vykonať ich hromadne. Dokážete tak hromadne zapnúť či vypnúť vlastnosti (napr. príznak akcie, novinky), meniť dodaciu dobu, cenu, preskupovať produkty v kategóriach alebo pridať hodnotu parametra.
|
Aktívne filtre
|
|
|
|
|
Aktívne filtre
Pomocou tohoto obľúbeného modulu môže zákazník rýchlo nájsť produkt, o ktorý má záujem. V kategórii sa zobrazí filter parametrov, kde si navolí presne to, čo potrebuje.
|
Najpredávanejšie produkty
|
|
|
|
|
Najpredávanejšie produkty
Funkcia, pomocou ktorej zobrazujete zákazníkom najpredávanejšie položky. Tie môžu byť zobrazené, v závislosti od typu šablóny, v ľavom menu alebo v detaile produktu.
|
Hodnotenie produktov
|
|
|
|
|
Hodnotenie produktov
Systém ponúka možnosť hodnotenia produktov či už zákazníkom, alebo administrátorom. Odosiela sa tiež do vyhľadávania Googlu ako štrukturovaný údaj spolu s cenou, čo hodnotia vyhľadávače veľmi pozitívne.
|
Zaslanie produktu známemu na e-mail
|
|
|
|
|
Zaslanie produktu známemu na e-mail
Pomocou tejto funkcie vie zákazník odoslať produkt svojmu známemu priamo z detailu Vášho eshopu. Žena tak môže manželovi poslať presne to, čo má objednať a vyhnúť sa tak nepríjemným prekvapeniam.
|
Možnosť vytvárať rôzne filtre pre kategórie
|
|
|
|
|
Možnosť vytvárať rôzne filtre pre kategórie
Pomocou tejto funkcie uľahčíte zákazníkom hľadanie produktov tým, že v kategórii pribudne zoznam špecifikovaných parametrov, ktoré budú môcť upresniť. Následne sa im zobrazia iba relevantné položky a zvýši sa tak šanca, že nakúpia práve u Vás.
|
Kopírovanie produktov
|
|
|
|
|
Kopírovanie produktov
Niekedy sa stane, že potrebujete pridať nový produkt, ktorý sa však od už existujúceho líši iba v drobnostiach. Táto funkcia Vám jediným poklepaním myši vytvorí duplikát a ušetrí tak množstvo času.
|
Diskusia k produktom
|
|
|
|
|
Diskusia k produktom
V prípade, že je táto funkcia aktívna, má zákazník možnosť napísať recenziu alebo len diskutovať o produkte priamo v jeho detaile. Vy, ako administrátor, dostanete vždy notifikáciu o novom príspevku. Diskusia je moderovaná, môžete ho teda skryť, upraviť či vymazať.
|
Sady produktov
|
|
|
|
|
Sady produktov = združovanie viacerých produktov (balení) do jedného detailu
V prípade, že predávate produkty, ktoré majú napr. rôzne veľkosti meniace ich ceny, určite oceníte tento modul. Typickým príkladom sú parfumy, kde sa jedna vôňa predáva vo viacerých veľkostiach flakónov.
|
Doplatkové parametre
|
|
|
|
|
Doplatkové parametre
Ak ku produktu ponúkate napr. darčekové balenie alebo voliteľné úpravy, doplatkové parametre sú to, čo hľadáte. Použiteľné sú vo forme selektovníkov alebo radio boxov s obrázkami. Cena sa po zvolení niektorého z nich automaticky aktualizuje.
|
Marketingové nástroje e-shopu
|
M |
L |
XL |
XXL |
Akčná cena produktov
|
|
|
|
|
Akčná cena produktov
Zadajte pri produkte starú cenu a systém automaticky zákazníkovi vypočíta ušetrenú sumu v eurách aj v percentách. V prípade, že by ste tento údaj zobrazovať nechceli, je možné ho pomocou administrácie vypnúť.
|
Novinka / Akcia / Výpredaj
|
|
|
|
|
Novinka / Akcia / Výpredaj
Produktom môžete zapnúť visačky, ako je Akcia, Novinka, Výpredaj a mnoho ďalších. Tieto sa následne zobrazujú v katalógu a v detaile produktu. Texty na nich sa dajú ľubovoľne meniť cez preklady tak, aby presne vyhovovali Vášmu marketingu.
|
Rozšírená objednávka
|
|
|
|
|
Rozšírená objednávka
Ak ponúkate dopravu zadarmo od určitej sumy, určite Vám príde vhod táto funkcia. Systém vďaka nej totiž zákazníkovi ponúkne priamo v prvom kroku košíka zoznam produktov, po ktorých zakúpení túto hranicu prekročí a získa tak bezplatné doručenie svojej objednávky.
|
Opustený košík
|
|
|
|
|
Opustený košík
V prípade, že zákazník v košíku zadal svoj email, prípadne bol prihlásený, a nedokončil objednávku, systém mu po 24 hodínách automaticky pošle pripomienku s odkazom na jej dokončenie. Odosiela ju, samozrejme, iba raz.
|
Zľavové kupóny
|
|
|
|
|
Zľavové kupóny
Zľavový kupón je skvelým spôsobom, ako sa zákazníkovi odvďačiť za nákup či vernosť. Môžete ho ľubovoľne pomenovať, určiť zľavu v platobnej mene či v percentách, dĺžku platnosti, podmieniť jeho platnosť sumou nákupu, prípadne ho aplikovať iba na určité kategórie.
Dajú sa vytvárať individuálne alebo automaticky po prihlásení sa na odber noviniek, resp. na narodeniny.
|
Konfigurovateľný XML export produktov z Vášho e-shopu pre porovnávače cien. Prednastavené porovnávače: Heureka, Najnákup, Pricemania, Pešia zóna a veľa ďalších
|
|
|
|
|
Konfigurovateľný XML export produktov z Vášho e-shopu pre porovnávače cien
Preneste svoj tovar jednoducho na najnavštevovanejšie porovnávače cien, ako je Heureka, Glami, Najnákup, Zboží, Google nákupy a ďalších 12 preddefinovaných. V priebehu chvíle tak oslovíte množstvo potencionálnych zákazníkov.
S XML modulom od nás si navyše viete pre každý porovnávač určovať vlastnú stromovú štruktúru, prípadne vylúčiť produkty s nízkou maržou.
Pre eshopy s módou či variantami dokáže náš export posielať každú veľkosť či rozmer samostatne.
|
Nastavenie bannerov pre každú kategóriu zvlášť
|
|
|
|
|
Nastavenie bannerov pre každú kategóriu zvlášť
Správnym rozmiestnením bannerov v kategóriach často dokážete zákazníka nasmerovať na ceste za požadovaným produktom.
|
Heureka - overené zákazníkmi
|
|
|
|
|
Heureka - overené zákazníkmi
Heureka odošle 10 dní po objednávke zákazníkovi formulár na hodnotenie spokojnosti s vybavením objednávky. Ak získate skóre nad 90%, môžete na Vašom eshope zobrazovať certifikát, ako je na obrázku.
|
Najnákup a Pricemania – hodnotenie zákazníkmi
|
|
|
|
|
Najnákup a Pricemania – hodnotenie zákazníkmi
Ak máte svoj tovar umiestnený na porovnávačoch Najnákup a Pricemania, môžete využiť ich službu hodnotenia zákazníkom. Vaše kvalitné služby sa tak odrazia v pozitívnych recenziách, ktoré môžu viesť k ďalším objednávkam. Ide o skutočne silný marketingový nástroj, pretože odráža reálne skúsenosti.
|
Prepojenie na Mailchimp API
|
|
|
|
|
Prepojenie na Mailchimp API
Pomocou tohoto prepojenia jednoducho prenesiete používateľov prihlásených na odber noviniek do najpoužívanejšej služby pre rozposielanie newsletterov. Samozrejme Vám tam budeme dopĺňať aj všetkých novoprihlásených.
|
Prepojenie na newsletter od Marketer4Mobile
|
|
|
|
|
Prepojenie na newsletter od Marketer4Mobile
V našom systéme si vytvoríte šablónu, ktorú následne odošleme spolu so zoznamom prijímateľov do systému Marketer4Mobile. V ňom môžete spravovať a vyhodnocovať jednotlivé kampane.
|
Vkladanie rôznych veľkostí bannerov pre lepšie zobrazenie na mobile a tablete
|
|
|
|
|
Vkladanie rôznych veľkostí bannerov pre lepšie zobrazenie na mobile a tablete
Ak chcete, aby bannery vyzerali vždy dokonale, stačí nahrať pre každú veľkostnú variantu eshopu samostatný, prispôsobený obrázok. To zaručí nie len rýchlejšie načítanie stránky, ale aj čitateľnosť prípadného textu.
|
Darčeky v košíku
|
|
|
|
|
Darčeky v košíku
Darček určite poteší každého, a preto sme v eshope vytvorili tento modul. Vďaka nemu viete nadefinovať, ktoré produkty a od akej cenovej hranice ponúknete zadarmo. Môžete, samozrejme, určiť ich počet. Ak by nastala situácia, že si zákazník vyberie darček, ale zároveň chce aj ďalší tovar z tejto ponuky, dá sa zakúpiť.
|
Blog
|
|
|
|
|
Blog
Chcete blogovať? Nech sa páči. Vďaka nášmu modulu môžete písať články, ktoré sa budú zobrazovať na samostatnej podstránke a, v prípade záujmu, aj na úvode so zaujímavým náhľadovým obrázkom.
Môžete v nich odkazovať na detaily produktov s pridaním anchor textu, čím znovu posilníte SEO.

|
Aktuality
|
|
|
|
|
Aktuality
Jednou z možností, ako získať vracajúceho sa návštevníka, sú zaujímavé aktuality na tému Vášho e-shopu.
Viete ich vytvárať buď textovo, alebo v kombinácií s obrázkom. Ich zobrazenie je vo vysúvacej lište, vďaka čomu neujdú pozornosti návštevníka.
|
Voľba dní, kedy systém automaticky nastaví zľavu (akcie typu: celý víkend zľava 10%)
|
|
|
|
|
Voľba dní, kedy systém automaticky nastaví zľavu (akcie typu: celý víkend zľava 10%)
Poznáte black friday? Vďaka tejto našej funkcii dokážete vopred nadefinovať dni, kedy sa na vybrané kategórie a produkty v nich automaticky uplatní zľava.
|
Automatické označovanie produktu ikonou posledné kusy pri poklese skladu pod zvolenú hodnotu
|
|
|
|
|
Automatické označovanie produktu ikonou posledné kusy pri poklese skladu pod zvolenú hodnotu
Keď budete využívať sklad e-shopu, jednou z automatických funkcií je aj definovanie počtu kusov, pri ktorom sa bude pri produkte v katalógu a v detaile zobrazovať visačka "Posledné kusy". Táto môže v zákazníkovi prebudiť záujem o objednávku a postrčiť ho, aby neváhal s nákupom. Dá sa aktivovať aj ručne (ak napr. nepoužívate sklad).
|
Vyskakovacie (Pop-up) uvítacie okno s možnosťou vložiť obrázok aj text
|
|
|
|
|
Vyskakovacie (Pop-up) uvítacie okno s možnosťou vložiť obrázok aj text
Túto funkciu využijete, ak plánujete firemnú dovolenku alebo potrebujete upozorniť na dôležitý oznam, napr. o 5% zľave za registráciu. Nakoľko je do vyskakovacieho okna možné vložiť aj obrázok, využitie tejto funkcie je veľmi variabilné. Dá sa využiť aj ako potvrdzovací dialóg, ktorý sa bude zákazníkovi zobrazovať, až kým ho nepotvrdí.
|
Koleso štastia cez službu Koloo
|
|
|
|
|
Koleso štastia cez službu Koloo
Jedná sa o externú službu koloo.sk, ktorá návštevníkovi zobrazí na stránke koleso štastia. Môže si v ňom vytočiť zľavu, ktorú následne aplikuje v košíku. Ľudia radi sútažia, preto je tento nástroj veľmi oblúbený.
|
Zľava za odporúčanie e-shopu trom kamarátom
|
|
|
|
|
Zľava za odporúčanie e-shopu trom kamarátom
Tento modul sa nachádza v košíku, je možné ho zapínať/vypínať a zároveň definovať výšku zľavy. Odporúčanie sa odošle až po potvrdení objednávky, aby nedochádzalo k viacnásobnému odosielaniu a zbytočnému obťažovaniu vlastníkov zadaných adries.
|
Porovnávače cien
|
M |
L |
XL |
XXL |
Google produkty
|
|
|
|
|
Heureka.sk
|
|
|
|
|
Najnakup.sk
|
|
|
|
|
Glami.sk
|
|
|
|
|
Pricemania.sk
|
|
|
|
|
Shop-mania.sk
|
|
|
|
|
Odpadnes.sk
|
|
|
|
|
Heureka.cz
|
|
|
|
|
Mall.sk
|
|
|
|
|
Sociálny marketing
|
M |
L |
XL |
XXL |
Implementácia Facebook konta s like&share priamo v detaile produktu
|
|
|
|
|
Implementácia Facebook konta s like&share priamo v detaile produktu
Umožní zdieľať alebo dať "like" na produkt, ktorý sa zobrazí na nástenke návštevníka.

|
Zdieľanie objednaného produktu na Facebooku
|
|
|
|
|
Zdieľanie objednaného produktu na Facebooku
Umožnuje zákazníkovi podeliť sa o svoj nákup s priateľmi.

|
Vloženie Instagram embed okien priamo na stránku
|
|
|
|
|
Vloženie Instagram embed okien priamo na stránku
Umožnuje priamy preklik na Váš príspevok na Instagrame.
|
Zvyšovanie predaja
|
M |
L |
XL |
XXL |
Doprava zadarmo pri dokúpení tovaru v zadanej hodnote
|
|
|
|
|
Doprava zadarmo pri dokúpení tovaru v zadanej hodnote
Táto funkcia košíka motivuje zákazníkov, po zvolení platby a dopravy, k dokúpeniu tovaru vo zvyškovej hodnote a získaniu bezplatného doručenia. Slovenský zákazník rád ušetrí, preto môže byť aj veľmi účinná.
|
Zľava za registráciu
|
|
|
|
|
Zľava za registráciu
Každý nový zákazník, prichádzajúci na Váš e-shop, Vás stál nemalé úsilie alebo aj financie. Ak aj jeho návšteva nevedie k nákupu, správne nastaveným motivačným marketingom môže skončiť registráciou (a šancou na prihlásenie sa na odber noviniek). Vy si tak zvyšujete šancu na predaj, nakoľko mu dokážete posielať reklamné správy. Tým sa mu Vaša ponuka dostane do povedomia a môže ho z nej niektorý produkt osloviť.
|
Automatická zľava po 1. a 2. nákupe
|
|
|
|
|
Automatická zľava po 1. a 2. nákupe
Táto funkcia dokáže premeniť zákazníka na verného zákazníka. Správnou motiváciou za vernosť, teda za opätovné objednávky, ho dokážete pritiahnuť na svoju stranu.
Slovenský trh vníma zľavy veľmi pozitívne. Človek vďaka tomu môže objednávať aj pre blízkych a vytvoriť tak slušné navýšenie obratu.
|
Online chat s notifikáciou príchodu zákazníka (Zopim, Livechatoo)
|
|
|
|
|
Online chat s notifikáciou príchodu zákazníka (Zopim, Livechatoo)
Marketingový nástroj, v ktorom dokážete sledovať pohyb zákazníka po stránke. Keď sa ho rozhodnete osloviť, objaví sa mu okno, kde mu môžete poradiť a motivovať ho k objednávke. Systém podporuje dve platformy online chatov, a to Zopim Live Chat a LiveChatoo. Obe sú pre jedného chatujúceho obchodníka bezplatné a ponúkajú podobnú funkcionalitu.
|
Plošná zľava pre zákazníka
|
|
|
|
|
Plošná zľava pre zákazníka
Zákazníkovi môžete nastaviť plošnú zľavu na kategórie alebo vybrané produkty. Po jej pridelení sa mu automaticky odošle informačný e-mail.
|
Odpočítavanie času platnosti akčnej ceny
|
|
|
|
|
Odpočítavanie času platnosti akčnej ceny
Pri produkte sa bude zobrazovať odpočet zvyšného času do konca akcie.

|
Zľavy podľa výšky aktuálneho nákupu
|
|
|
|
|
Zľavy podľa výšky aktuálneho nákupu
Slúžia ako motivácia zákazníka k väčšiemu nákupu. Viete si nastaviť ľubovoľný počet cenových hladín typu „Nakúp nad 100 € a získaš 3 % zľavu“, „Nakúp nad 500 € a získaš až 10 % zľavu.“
|
Minimálna cena objednávky
|
|
|
|
|
Minimálna cena objednávky
Veľa obchodníkov, ktorí predávajú aj lacné položky, využíva minimálnu cenu objednávky. V prípade jej zadania, zákazník nemôže dokončiť objednávku s cenou pod túto hranicu a systém ho vyzve k dokúpeniu ďalšieho tovaru.
|
Zľavový kupón za prihlásenie do newslettera
|
|
|
|
|
Zľavový kupón za prihlásenie do newslettera
Systém automaticky, po verifikácii emailu zákazníka, odošle zľavový kupón na hodnotu, ktorú mu nastavíte. V rámci konfigurácie je okrem toho možné definovať aj dĺžku jeho platnosti v dňoch a hodinách či minimálnu cenu nákupu potrebnú na jeho uplatnenie.
|
Upozornenie na zníženie ceny
|
|
|
|
|
Upozornenie na zníženie ceny
V detaile produktu sa nachádza možnosť upozornenia na zníženie ceny. Ak táto situácia nastane, jediným poklepaním myši o nej informujete všetkých zákazníkov, ktorí formulár vyplnili, automatickou správou
|
Podmienenie vstupu do kategórie prihlásením sa na odber noviniek
|
|
|
|
|
Podmienenie vstupu do kategórie prihlásením sa na odber noviniek
Táto zaujímavá marketingová funkcia Vám pomôže zväčšiť zoznam emailových adries pre newsletter. Ak vytvoríte kategóriu, do ktorej umiestnite skutočne zaujímavé produkty, tajné akcie a podobne, zákazník bude motivovaný sa na odber noviniek prihlásiť.
|
Grafický newsletter, pomocou ktorého posielate zákazníkom na email vybrané novinky a akciové produkty (do 5 000 mailov v rámci ceny)
|
|
|
|
|
Grafický newsletter
Veľmi dôležitá časť marketingu je newsletter. Môžete pomocou neho informovať zákazníkov o novinkách či zľavách vo Vašom e-shope, čo často vedie k objednávkam. Odosielanie newslettera máte do 5 000 adries mesačne bezplatne.
Ak chystáte akciu alebo výpredaj, nie je nič jednoduchšie, ako si označiť vybrané produkty, prípadne napísať sprievodný text a spustiť odosielanie zákazníkom prihláseným na odber. V prípade záujmu môžete využiť aj externé riešenie Marketer4Mobile či Mailchimp.
Dokážete adresy triediť do skupín, napr. podľa počtu objednávok, vytvárať zoznamy, zamerať odosielanie produktov konkrétnej značky či pridávať UTM atribúty pre lepšie vyhodnotenie kampane v Google Analytics.
|
Zľava v % na všetky produkty skladom
|
|
|
|
|
Zľava v % na všetky produkty skladom
Ak potrebujete napr. vypredať sklad, stačí v konfigurácii zadať zľavu na všetky produkty skladom.
|
DOPRAVA
|
M |
L |
XL |
XXL |
Export štítkov pre kuriérov GLS, DPD, UPS, PPL, Toptrans, Geis a Slovenskú poštu
|
|
|
|
|
Export štítkov pre kuriérov GLS, DPD, UPS, Toptrans, Geis a Slovenskú poštu (s našim systémom už nič nevypisujete ručne)
Náš systém má podporu exportov pre Slovenskú poštu a všetky slovenské kuriérske služby. Vybrané objednávky tak jediným poklepaním myši vyexportujete do .csv súboru, ktorý nahráte na stránke prepravcu. Všetky údaje už budete mať vyplnené a pripravené na odoslanie.
|
Balikobox od Slovenskej pošty
|
|
|
|
|
Balíkobox od Slovenskej pošty
Slovenská pošta je obľubený spôsob dopravy Slovákov, nakoľko ponúka nízke ceny a rýchle dodacie doby. V rámci modernizácie prešla aj ona zmenou a začala ponúkať Balíkobox pre bezstarostné vyzdvihnutie, kedykoľvek to zákazníkovi vyhovuje. Zoznam odberných miest pravidelne aktualizujeme, stačí si tak v košíku vybrať to najbližšie. Vy už potom zásielku iba vyexportujete vo forme EPH (Elektronický podací hárok) a nahráte do systému Slovenskej pošty.
|
Zásielkovňa API
|
|
|
|
|
Zásielkovňa API
Vďaka tejto službe Vám stačí vybrať objednávky, ktoré si prajete exportovať a jediným poklepaním myši ich preniesť do systému Zásielkovne. Ak ju využívate, tento modul určite veľmi oceníte.
|
Pošta bez hraníc
|
|
|
|
|
Pošta bez hraníc
Systém ponúka možnosť exportu zásielok do služby Pošta bez hraníc. Stačí pár poklepaní myšou a objednávky sa Vám prenesú do ich systému kompletne vyplnené. Stačí už iba vytlačiť štítky a pripraviť balíky.
|
Minimálna a maximálna hodnota pre zobrazenie dopravy
|
|
|
|
|
Minimálna a maximálna hodnota pre zobrazenie dopravy
Jednou z motivácií pre vyšší nákup môže byť aj zvýhodnená cena dopravy, niekedy však narazíte na limity prepravcu. V takej situácii padne vhod možnosť nastaviť minimálnu a maximálnu cenu alebo hmotnosť pre zobrazenie dopravy v košíku. Ponuku si teda vyskladáte tak, aby ste neboli stratoví a cena odrážala Vaše reálne náklady.
|
Zákazníci
|
M |
L |
XL |
XXL |
Sledovanie stavu a história objednávok
|
|
|
|
|
Sledovanie stavu a história objednávok
Aj napriek tomu, že je zákazník neustále informovaný o stave svojej objednávky notifikačnými emailami zo statusov, má možnosť sa prihlásiť do účtu a sledovať ho tam. Vidí tam aj históriu objednávok a môže si stiahnuť faktúru, prípadne vyvolať reklamačný proces.
|
Posledné prezerané produkty
|
|
|
|
|
Posledné prezerané produkty
Nakoľko je našim cieľom mať eshop pre návštevníka čo najpohodlnejší, vidí po opätovnom príchode na stránku svoje posledné prezerané produkty. Môže sa k nim tak po premyslení vrátiť a bez hľadania kúpiť.
|
Porovnávač produktov
|
|
|
|
|
Porovnávač produktov
Zákazník má možnosť vložiť produkt do porovnávania, kde sa mu zobrazia produkty v radoch po štyroch s vypísanými parametrami. Jedná sa o veľmi obľúbenú funkciu.
|
Prispôsobenie počtu produktov zobrazených na stranu
|
|
|
|
|
Prispôsobenie počtu produktov zobrazených na stranu
Zákazník má možnosť zvoliť si počet produktov na stranu a nerušene, bez zbytočne častého načítavania stránky, sa venovať výberu toho správneho produktu.
|
Pohodlný reklamačný formulár
|
|
|
|
|
Pohodlný reklamačný formulár
Pre jednoduché riešenie reklamačného procesu obsahuje eshop pohodlný reklamačný formulár. Po zadaní emailu a čísla objednávky systém zákazníkovi zobrazí zoznam produktov danej objednávky s možnosťou výberu toho, ktorý pocestuje na reklamáciu, výmenu či vrátenie. Ak nastavíte cenu dopravy, môže si objednať vyzdvihnutie tovaru prostredníctvom Vás, nie je to však podmienkou.
Po podaní reklamácie Vám príde ako adminovi notifikácia.
|
Strážny pes
|
|
|
|
|
Strážny pes
V detaile produktu sa zobrazuje možnosť stražneho psa, čo je v podstate výraz pre upozornenie pri poklese ceny. Stačí, aby zákazník vyplnil formulár a odoslal ho. Vy potom môžete tieto notifikácie rozosielať buď hromadne, po precenení požadovaného sortimentu, alebo po jednom.
|
SEO
|
M |
L |
XL |
XXL |
Nadpisy a popisy stránok a produktov
|
|
|
|
|
Nadpisy a popisy stránok a produktov
Systém e-shopu ponúka možnosť nastaviť pre každú kategóriu, článok či produkt nadpis, popis a kľúčové slová pre vyhľadávače.
V rámci SEO sme spravili všetko pre to, aby sa Vaše obchody umiestňovali na popredných pozíciach. To sa množstvu našich klientov aj darí, či už v hypertextových odkazoch, alebo aj v obrázkoch.

Všetky kategórie produktov majú čísté URL adresy v tvare www.nazov.sk/nazov-kategorie
|
Doplnkové texty pre kategórie
|
|
|
|
|
Doplnkové texty pre kategórie
V rámci SEO boxov, ktoré sa dajú vytvárať pre všetky kategórie cez administráciu e-shopu, môžete každej z nich pridať dodatočné texty, anchor texty a obrázky, čo Vám dopomôže k lepšiemu umiestneniu.

|
Automatické generovanie sitemapy
|
|
|
|
|
Automatické generovanie sitemapy
Systém si automaticky každú noc vygeneruje aktuálny sitemap.xml súbor, ktorý podsúva vyhľadávacím robotom.
|
Presmerovanie neexistujúcich URL adries
|
|
|
|
|
Presmerovanie neexistujúcich URL adries
Každý SEO labužník určite ocení možnosť presmerovania neexistujúcej URL adresy na novú, čím docieli prenesenie získaného skóre. Zmena URL sa udeje po zmene názvu produktu (pokiaľ ste nepoužili jeho seo názov), článku či kategórie. Tieto staré naindexované adresy prestanú fungovať. Aj keď si s tým Google dokáže časom poradiť sám, veľmi oceňuje, ak mu s tým pomôžete.
|
Automatické presmerovanie neexistujúci URL adresy po zmene názvu / zmazaní
|
|
|
|
|
Automatické presmerovanie neexistujúci URL adresy po zmene názvu / zmazaní
Ak chcete, aby sa Vám o neexistujúce URL adresy staral systém, pomôže Vám táto unikátna funkcia. Po akejkoľvek zmene URL produktu, článku či kategórie dôjde k automatickému presmerovaniu na aktuálnu adresu.
S našim systémom budete s Google kamaráti.
|
Riadenie vzťahov so zákazníkmi
|
M |
L |
XL |
XXL |
Automatická správa zákazníkovi o novej objednávke formou emailu
|
|
|
|
|
Automatická správa zákazníkovi o novej objednávke formou emailu
Váš zákazník po objednávke dostáva úhľadný potvrdzujúci email, v ktorom nájde rekapituláciu a všetky potrebné doklady.
Systém detekuje jeho odoslanie a ak by z nejakého dôvodu zlyhalo (zákazník zadal zlú adresu), máte možnosť to po oprave skúsiť znova.
|
Automatická správa zákazníkovi o novej objednávke formou SMS (je potrebné mať zakúpený aj balík od Eurosms.sk)
|
|
|
|
|
Ak po objednávke chcete Vašim zákazníkom odosielať aj SMS správy, môžete tak urobiť pomocou integrovaného prepojenia na SMS bránu od eurosms.sk.
|
Automatická správa zákazníkovi pri zmene stavu objednávky formou emailu a SMS
|
|
|
|
|
Automatická správa zákazníkovi pri zmene stavu objednávky formou emailu a SMS
Stačí, ak si nastavíte, ktorý status automaticky odošle adresátovi informáciu o tom, čo sa s jeho objednávkou deje. Ak máte zakúpený aj SMS kredit (máme integrované prepojenie na bránu eurosms.sk), môže infomácia odchádzať aj prostredníctvom SMS správy.
|
Detekcia odoslania emailu po objednávke
|
|
|
|
|
Detekcia odoslania emailu po objednávke
V prípade, že by sa z nejakého dôvodu potvrdenie o novej objednávke neodoslalo (zákazník zadal zlý email), máte možnosť ho po oprave odoslať znova.
|
Analytické a štatistické nástroje eshopu
|
M |
L |
XL |
XXL |
Google Analytics
|
|
|
|
|
Google Analytics
Systém obsahuje prepojenie na Google Analytics, a to vrátane novej verzie 4. Vďaka tomu budete mať dokonalý prehľad o návštevnosti Vášho webu, o vekovom priemere návštevníkov, vzdelaní, pohlaví, ale aj o tom, z akých stránok k Vám prichádzajú. Viete si jednoducho porovnávať rôzne obdobia a sledovať tak vývoj trendov, ktoré Vás zaujímajú.
|
Tepelná mapa od Hotjar
|
|
|
|
|
Tepelná mapa od Hotjar
Táto služba Vám dá dokonalý prehľad o tom, ako sa zákazníci na Vašej stránke správajú, čo ich najviac zaujíma, na aké odkazy klikajú. Vďaka tomu ju dokážete lepšie optimalizovať a prispôsobiť takto odsledovaným vzorcom.
|
Štatistiky predaja
|
|
|
|
|
Štatistiky predaja
E-shop vytvára vlastnú štatistiku predaja. Pokiaľ produktu zadefinujete nákupnú cenu, automaticky vypočíta zisk za zvolené obdobie. Umožňuje aj evidenciu nákladov a ich radenie do kategórií. Ak tieto údaje poctivo vypĺňate, získate ucelený obraz o výsledkoch hospodárenia.
|
Napojenie na Google Webmaster Tools
|
|
|
|
|
Napojenie na Google Webmaster Tools
Pomocou tohoto nástroja od Google môžete jednoducho sledovať Vaše pozície vo výsledkoch vyhľadávania, a tiež získať návrhy na ich zlepšenie.
|
Facebook Pixel
|
|
|
|
|
Facebook Pixel
Vďaka tejto službe sa môžete pripomenúť zákazníkom, ktorí Vás už navštívili, cez sociálne siete Facebook a Instagram. Je to veľmi efektívna forma reklamy a merania výsledkov.
|
Štatistiky návštevnosti Piwik
|
|
|
|
|
Štatistiky návštevnosti Piwik
Jedná sa o externú službu zobrazujúcu návštevnosť Vášho webu.
|
Napojenie Facebook, Google, Heureka a Etarget konverzií - (bezplatné, ak si ho nastavíte sami)
|
|
|
|
|
Napojenie Facebook, Google, Heureka a Etarget konverzií
Vďaka napojeniu konverzií budete vedieť na Facebook-u, Google, Heureke a v kampaniach Etarget-u osloviť práve tých používateľov, ktorí už navštívili Vaš eshop a pripomenúť sa im tak. Jedná sa o veľmi efektívnu formu reklamy a merania výsledkov.
|
Google Tag Manager
|
|
|
|
|
Google Tag Manager
Pomocou tohoto nástroja dokážete vytvárať remarketing zacielený na používateľov, ktorí už boli na Vašej stránke, ale neuskutočnili / nedokončili svoj nákup. Slúži na prepracovaný internetový marketing a integráciu ďalších služieb na jednom mieste.
|
Učtovníctvo
|
M |
L |
XL |
XXL |
Fakturácia eshopu
|
|
|
|
|
Fakturačný systém eshopu - predfaktúra pri platbe prevodom, faktúra, dodací list, príjmový pokladničný doklad
Systém môže zákazníkovi automaticky vystaviť a zaslať predfakrúru (typicky sa to používa pri platbe prevodom). To, či sa odoslala si jednoducho skontrolujete v detaile objednávky.
Veľkým pomocníkom je aj hromadné vystavovanie a tlač faktúr, ktorým sú priradené čísla v nastavenom tvare. Nechýba ani možnosť tlače dodacieho listu či príjmového pokladničného dokladu.
Všetkým dokladom sa dajú vložiť vlastné prexify pre odlíšenie vystavenia v eshope.
|
Prehľad o výsledku hospodárenia
|
|
|
|
|
Prehľad o výsledku hospodárenia
Vďaka tomu, že v e-shope môžete evidovať všetky náklady, nákupné ceny a predaje, dostanete presný výsledok o hospodárení zobrazený v grafe.
|
Správa nákladov
|
|
|
|
|
Správa nákladov
K dispozícií je aj modul na evidenciu nákladov, ktoré sa dajú deliť do Vami definovaných skupín. Tie najpoužívanejšie už máte predvytvorené. Ak ho budete využívať, funkcia Výsledky hospodárenia získa nový rozmer.
|
Pohoda
|
|
|
|
|
Pohoda
Systém ponúka možnosť exportu objednávok alebo faktúr (vrátane opravných) pre program Pohoda.
|
MK soft
|
|
|
|
|
Money S3
|
|
|
|
|
Platby
|
M |
L |
XL |
XXL |
Predfaktúra
|
|
|
|
|
Predfaktúra
Systém môže zákazníkovi automaticky vystaviť a zaslať predfakrúru (typicky sa to používa pri platbe prevodom). To, či sa odoslala si jednoducho skontrolujete v detaile objednávky, kde si viete zaevidovať aj jej následné zaplatenie, prípadne ju poslať ručne.
|
Napojenie platieb PayPal, TrustPay, TrustCard, GoPay, Besteron, ...
|
|
|
|
|
Napojenie platieb PayPal, TrustPay, TrustCard, GoPay, Besteron, ...
Systém obsahuje vyladené prepojenie na množstvo platobných brán. Aktivácia je veľmi jednoduchá, zväčša stačí v administrácii zadať klúče a vytvoriť externú platbu.
Po prepojení vidíte v detaile objednávky výsledok transakcie a vybavíte ju tak rýchlejšie ako v prípade prevodného príkazu.
Ako motiváciu k využívaniu takýchto brán môžete využiť zľavu, ktorú nastavíte v danom spôsobe platby.
|
Napojenie platieb slovenských bánk (Tatra Banka, VUB banka, Slovenská sporiteľňa, ČSOB, UniCredit, ...)
|
|
99 € / banka |
99 € / banka |
99 € / banka |
Napojenie platieb slovenských bánk (Tatra Banka, VUB banka, Slovenská sporiteľňa, ČSOB, UniCredit, ...)
Ponúkame možnosť napojenia všetkých slovenských bánk ponúkajúcich platobné moduly.
|
Minimálna a maximálna hodnota pre zobrazenie platby
|
|
|
|
|
Minimálna a maximálna hodnota pre zobrazenie platby
Táto funkcia sa hodí napr. pri splátkových systémoch, kde musí byť minimálna suma objednávky od 100 EUR alebo v príde, ak malé objednávky nechcete posielať napríklad na dobierku.
|
Spoplatenie platby či zľava za jej využitie
|
|
|
|
|
Spoplatenie platby či zľava za jej využitie
Chcete spoplatniť dobierku či poskytnúť zľavu za platbu prevodom? Žiadny problém. Pri platbe máte možnosť nastaviť jej cenu alebo zľavu za využitie napríklad platby prevodom.
|
Cudzie meny
|
|
|
|
|
Cudzie meny
Pomocou tejto funkcie zobrazíte v eshope možnosť prepnúť cenu do cudzej meny. Ceny sú prepočítavané zadaním kurzom v administrácií alebo na požiadanie vieme vytvoriť automatickú aktulizáciu meny aktuálnym kurzom.
Nákup užívateľa sa deje v cudzej mene, ktorá je aj na predfaktúre, faktúre a ostatných dokladoch.
Pozor: V prípade, že používate platobný modul ten zväčša podporuje len platby v eurách.
|
Generovanie QR kódu pre platbu
|
|
|
|
|
Generovanie QR kódu pre platbu
Umožnite svojim zákazníkom platiť faktúry jednoducho, zoskenovaním QR kódu v bankovej aplikácii. QR kód je generovaný na predfaktúre, alebo faktúre.
|
Ostatné systémové prvky
|
M |
L |
XL |
XXL |
Vlastné podstránky
|
|
|
|
|
|
E-mailové adresy
|
|
|
|
|
Možnosť vlastnej domény
|
|
|
|
|
Plne v súlade s GDPR
|
|
|
|
|
Technická podpora
|
|
|
|
|
Dodatočná manuálna záloha dát na požiadanie
|
|
|
|
|
Doprava a ceny podľa krajín
|
|
|
|
|
Doprava a ceny podľa krajín
Keďže si pre košík dokážete definovať aj krajiny doručenia, samozrejmosťou je možnosť odlišnej ceny dopravy pri každej z nich. Tú môžete zadať buď jednotnú, alebo ju prispôsobiť na základe ceny nákupu či váhy objednaného tovaru.

|
Fotogaléria
|
|
|
|
|
Fotogaléria
Články môžete obohatiť o rôzne moduly a jedným z nich je fotogaléria. Návštevníkovi tak jednoducho ukážete výsledky svojej práce či fotografie kamennej predajne.
|
Nastaviteľný import produktov do Vášho e-shopu na mieru každého dodávateľa vo forme CSV alebo XLS
|
|
|
|
|
Lupa na fotografii produktu
|
|
|
|
|
Lupa na fotografii produktu
Ak používate kvalitné fotky, viete si do detailu produktu zapnúť lupu. Táto používateľovi po prechode myšou zobrazí dané miesto detailnejšie. Čím kvalitnejšiu fotku nahráte, tým viac ju dokáže systém priblížiť.
O nadmernú veľkosť a s tým spojené dlhé načítavanie stránky sa bať nemusíte. Eshop vytvára miniatúry a veľkú fotku použije len pri zväčšovaní.
|
Veľkoobchodný modul s XML exportom pre odberateľov
|
|
|
|
|
Veľkoobchodný modul s XML exportom pre odberateľov
Ide o veľmi silný nástroj na zvyšovanie objemu predaja. Ak máte exkluzívny tovar alebo ceny, nič Vám nebráni vybudovať veľkoobchod. Veľkou výhodou je poskytovanie XML exportu pre odberateľa, ktorý si tak môže Váš tovar pridať do svojho e-shopu. Ak nejaký produkt vypredáte, automaticky sa pri aktualizácii vypne aj u Vášho odberateľa (to závisí ale aj od implementácie importu na jeho strane). V súčasnej dobe je takýto spôsob distribúcie populárny, pretože sa dá do veľkej miery automatizovať.
|
Zľavy a marže pre kategórie
|
|
|
|
|
Zľavy a marže pre kategórie
Pre každú kategóriu sa dá nastaviť zľava či marža, pričom sa uplatní na všetky v nej zaradené produkty.
|
Rotujúce logá výrobcov
|
|
|
|
|
Rotujúce logá výrobcov
Na úvodnej stránke si môžete zobraziť rotujúce logá výrobcov. Každé z nich je odkazom, ktorý vedie na zoznam prislúchajúcich produktov.
|
Združovanie viacerých produktov (balení) do jedného detailu
|
|
|
|
|
Napojenie XML exportu od dodávateľa
|
|
od 120 € |
od 120 € |
od 120 € |
Vychytávky
|
M |
L |
XL |
XXL |
Inteligentný košík - vložené položky si pamätá 10 dní
|
|
|
|
|
Inteligentný košík - vložené položky si pamätá 10 dní
Veľa ľudí nakupuje štýlom, že si položky pridáva do košíka v priebehu niekoľkých dní. Ak si ich tam ale nenájdu, nebudú strácať čas opätovným vkladaním, proste nakúpia inde. Ak si ich tam však nájdu, získate často veľmi peknú objednávku.
|
Overovanie formulárov cez ReCaptcha systém
|
|
|
|
|
Overovanie formulárov cez ReCaptcha systém
Zákazník už nemusí odpisovať kódy z obrázkov, stačí označiť že nie je robot. Táto funkcia robí stránku používateľsky oveľa príjemnejšou a šetrí množstvo času.
|
Alternatívne názvy kategórií pre porovnávače cien
|
|
|
|
|
Alternatívne názvy kategórií pre porovnávače cien
Často sa stáva, že porovnávače cien majú inú stromovú štruktúru kategórií, ako chcete mať Vy. Nastáva potom situácia, že nevedia správne zaradiť Vaše produkty a prichádzate tak o potencionálnych zákazníkov. Aby ste tomu predišli, pre každú kategóriu je možné definovať alternatívny názov.
|
Jedno-, dvoj- alebo trojkrokový košík
|
|
|
|
|
Jedno-, dvoj- alebo trojkrokový košík
V súčasnosti je cieľom spraviť nákupný proces čo najrýchlejším. Veľmi populárnym sa preto stáva jednokrokový košík, kde zákazník vyplní všetky údaje na jednej stránke a objednávku rovno odošle. Náš systém však stále ponúka aj dvoj- a trojkrokový košík, nakoľko niektorým zákazníkom stále vyhovuje viac.
|
Podfarbenie produktov skladom v zozname objednávok
|
|
|
|
|
Podfarbenie produktov skladom v zozname objednávok
Šikovný modul, kde hneď uvidíte, ktoré produkty v danej objednávke máte skladom, a ktoré musíte objednať.
|
Farebné vzorky (napr. pre nábytok, podlahy, sanitárnu techniku)
|
|
|
|
|
Farebné vzorky (napr. pre nábytok, podlahy, sanitárnu techniku)
V prípade sortimentu, ktorý máte vo viacerých variantách vyhotovenia (napr. odtieň pri nábytku), môžete definovať vzorku vo forme farby alebo obrázka. Nechýba ani koeficient príplatku pri jej zvolení.
|
Obrázkové doplnkové parametre (napr. ikonky pre starostlivosť o textil alebo znázornenie funkcionality)
|
|
|
|
|
Obrázkové doplnkové parametre (napr. ikonky pre starostlivosť o textil alebo znázornenie funkcionality)
Keďže Vám ide o to, aby ste produkt spravili pre zákazníka čo najpríťažlivejší, môžete mu pridať obrázkové parametre (napr. ikonky na starostlivosť o textil alebo znázornenie funkcionality).
|
Minimálna cena objednávky nastaviteľná zvlášť pre maloobchod a veľkoochod
|
|
|
|
|
Minimálna cena objednávky nastaviteľná zvlášť pre maloobchod a veľkoochod
Veľkoobchodnému partnerovi často chcete poskytnúť odlišné podmienky ako bežnému zákazníkovi, preto sa dá nastaviť minimálna cena jeho objednávky zvlášť.
|
Možnosť vloženia vlastných JS kódov pre prepojenie s externými systémami
|
|
|
|
|
Možnosť vloženia vlastných JS kódov pre prepojenie s externými systémami
Ak potrebujete napojiť externý systém, ktorý nemáme implementovaný, urobíte tak pomocou vloženia vlastných JS kódov. Viete ich vkladať ako pre hlavičku, tak aj pre telo stránky.
|
Veľkostná tabuľka
|
|
|
|
|
Špeciálna veľkostná tabuľka
|
|
|
|
|
Webový servis
|
M |
L |
XL |
XXL |
SSL certifikát
|
|
|
|
|
SSL certifikát
Každý eshop od nás automaticky získa SSL certifikát, vďaka ktorému je prenos údajov vždy šifrovaný.
|
Neobmedzené emaily v rámci mesačného poplatku
|
|
|
|
|
Neobmedzené emaily v rámci mesačného poplatku
V rámci mesačného poplatku za licenciu získate aj neobmedzený počet emailových adries v tvare nazov@vasnazov.sk
|
Pomoc pri registrovaní domény
|
|
|
|
|
Pomoc pri registrovaní domény
Všetky eshopy od nás bežia na vlastnej www doméne, ktorej majiteľom ste Vy. Ak by ste z nejakého dôvodu chceli s nami ukončiť spoluprácu, viete ju použiť pre ďalší projekt. V prípade, že potrebujete pomôcť s registráciou, pokojne sa na nás obráťte.
|
Automatické zálohovanie
|
|
|
|
|
Automatické zálohovanie
Dáta pravidelne zálohujeme a uchovávame ich ešte niekoľko dní. V prípade vážneho problému tak vieme pristupiť k obnove systému alebo vymazaných súborov.
Poplatok za tento úkon sa účtuje podľa zložitosti.
|
Maximálny počet produktov
|
100 |
1 000 |
5 000 |
20 000 |
Upozornenie zákazníka na používanie cookies
|
|
|
|
|
Upozornenie zákazníka na používanie cookies
Súčasťou každého balíka je aj upozornenie na používanie cookies s možnosťou ich odmietnuť celkovo alebo iba čiastočne. Delíme ich do troch skupín:
- Technické / nevyhnutné cookies,
- Analytické cookies / personalizovaná reklama,
- Cookies sociálnych sietí.
Jedná sa o technické riešenie spĺňajúce legislatívu po 1.3.2022.
|
Návody
|
|
|
|
|
Návody
Každý náš zákazník má prístup k návodom na prácu so systémom. V prípade, že si nebudete vedieť rady, je Vám k dispozícii bezplatná telefonická podpora, ktorá Vám vždy ochotne poradí.
Návody nájdete na tomto odkaze:
|
Bezplatná telefonická podpora
|
|
|
|
|
Bezplatná telefonická podpora
Radi Vám odborne poradíme v pracovné dni v čase od 8:00 do 16:00 na telefónnom čísle: +421 911 693 949. Bezplatnú telefonickú podporu môžu využívať všetci naši zákazníci, a to bez ohľadu na verziu eshopu.
|